selamat datang

Monday 11 July 2011

FUNGSI UTAMA INTRA

PEMBERSIHAN:
Setiap hari,makanan dan minuman yang diambil,serta udara yang dihirup adalah sangat tercemar.Jika bahan-bahan toksin ini tidak disingkirkan dengan berkesan, ia akan menurunkan kadar kesihatan tubuh badan kita.
PENAMBAHAN:
Apabila badan kekurangan zat makanan yang tertentu, penyakit akan mudah menyerang.Pengambilan produk yang mengandungi pelbagai nutrien yang membantu fungsi kesihatan akan membantu dalam menggantikan zat makanan yang hilang tersebut dengan efektif dan membantu kita dalam mengekalkan gaya hidup yang sihat.
MENGUATKAN:
Satu daripada sebab kita jatuh adalah kerana kelemahan pelbagai sistem badan,terutama nya sistem imunisasi.Kita perlu mengunakan produk yang dapat membantu dan menguatkan dengan efektif sistem imunisasi badan dan serta fungsi-fungsi badan yang lain untuk kita kekal sihat.
MENGEKALKAN:
Orang yang sihat juga boleh memanfaatkan Intra.Kini dalam situasi sekeliling yang tercemar, kita semua menghirup udara yang tercemar dan mengambil makanan dan minuman yang mengandungi bahan kimia. Oleh itu kita perlukan sistem pembersihan dan mengekalkan keseimbangan organ badan.