selamat datang

Sunday 16 October 2011

TESTIMONI PESAKIT


Saya Mohd Radzi dari Jelapang Baru, Ipoh.
Jus Herba ini amat berkesan!!!!! Abah saya dah 10 tahun kena stroke/ahmar. Dah macam-macam ubat moden dan traditional kita cuba tapi semuanya tak berkesan. Duit dah banyak habis!! Tapi bila saya bagi abah minum jus herba ni, Alhamdulillah dah banyak perubahan. Masuk botol yang keempat, abah dah boleh bergerak macam biasa. Tindak balasnya cepat.

Puan Kalsom dari Kampar, Perak.
Saya menghidapi ketumbuhan di sekeliling kedua-dua payu dara sejak berumur 21 tahun. Awal tahun 2006 bahagian atas payu dara saya semakin membengkak dan badan saya semakin lesu. Doktor kata ia kanser dan perlu dibedah. Jiran saya Puan Zaebedah menyarankan supaya saya mengambil jus herba ini. Syukur Alhamdulillah setelah minum jus ini hampir 3 botol, ketumbuhan tersebut menjadi semakin mengecil dan menghilang. Saya rasa sungguh bertenaga.

Saya Puan Rohani dari Sungkai, Perak.
Saya mengidap kencing manis dan darah tinggi. Kencing manis saya pun dalam peringkat kritikal. Saya terpaksa pantang makan, menyebabkan tubuh saya agak kurus serta badan lesu. Macam-macam ubat saya cuba tapi tak berkesan. Seorang kawan memperkenalkan jus herba ini pada bulan January lepas. Dengan izin ALLAH bila saya membuat pemeriksaan doktor pada akhir February, kencing manis dan darah tinggi saya semakin pulih. Mata saya juga bertambah terang. Alhamdulillah, lihatlah saya sekarang. Anda bila lagi.

Rahman dari Masjid Tinggi, Bagan Serai
Perak. Saya mengidap gaut sudah hampir 10 tahun. Masa gaut datang, hanya tuhan saja yang tahu betapa sakitnya saya. Bermacam ubat dah saya cuba tapi api tak berkesan. Bila diperkenalkan Jus ini saya terus mencubanya. Dengan izin ALLAH bila saya membuat Pemeriksaan doktor pada bulan januari, kencing manis, lelah, gaut Semuanya normal. Mata saya juga bertambah terang. Alhamdulillah .Lihatlah saya sekarang. Anda bila lagi.

Puan Roshida dari Padang Serai, Kedah
Anak saya berumur 7 tahun kerap menghidapi lelah/asma yang teruk dan terpaksa ke klinik setiap minggu untuk mendapatkan rawatan. Tapi kini Alhamdulillah sejak menggunakan jus herba ini, lelahnya semakin hilang. Malah kini dia dapat bermain sukan di sekolah seperti kanak-kanak lain.

Zarina dari Seri Manjung, Perak
Saya menghidapi Resdung sejak muda lagi. Saya alah/alergi kepada habuk, udara dan sering bersin dan selsema. Mula-mula minum jus herba ni muka saya bengkak-bengkak dan gatal-gatal. Pada mulanya memang saya nak terus berhenti gunakan jus ni tapi setelah mendengar penjelasannya dari pengedar jus ni, saya mengambil keputusan untuk terus menggunakannya. Selepas 3 minggu, alhamdulillah saya dah sembuh. Kini saya terus mengamalkannya dan saya dapat rasakan wajah saya semakin halus dan cantik. Kalau dulu kerap kena simpul biawak sewaktu bangun tidur tetapi kini nampaknya macam dah tak ada.