selamat datang

Tuesday 27 March 2012

MAKLUMAT

Memandangkan anda tidak dapat balik ke zaman kuno.
Kami membawakan anda satu kekaguman.
Demi mengekalkan standard dan kualiti Intra, Lifesstyles telah berkerjasama dengan pembekal bahan tumbuh-tumbuhan terbesar didunia FRUTAROM MEER.
FRUTAROM MEER telah mempunyai sejarah 70 tahun dan membekalkan bahan dan bernilai kepada perbagai syarikat dari dunia bagi industri berlain. Penyerapan teknologi,penyelarasan standard pembangunan dan perkembangan FRUTAROM MEER terhadap tumbuh-tumbuhans  semula jadi telah meningkat kos herba dan seterusnya telah menjamin kualiti dari sari pentingya dalam keadaan yang terkawal rapi.
Lifestyles amat serious terhadap kualiti produk. Pekilang Lifestyles telah mengunakan cara kawalan kualiti yang rapi termasuk GMP (mengawal cara pembuatan) dan HACCP (mengawal tahap bahayanya produk terhadap kesihatan) untuk mengeluarkan tehnya. Oleh itu, anda terjamin dengan kualiti kami kerana botol Intra adalah saripati pengetahuan zaman kuno da teknologi moden.
Intra (pengenalan dan profil Intra)
Nama Produk Intra - jus bertenaga Supersaintifik. Tempat asal produk, Diimport dari Kenada. Rekaan produk;  dikaji oleh sekumpulan pakar dari perubatan tradisional dan berat selama 20 tahun.
Hak Milik produk; Syarikat Lifestyles mempunyai hak milik dan paten seluruh dunia.
Sejarah Produk; Selepas 20 tahun, ianya dipasarkan pada tahun 1992. Kini ia mempunyai sejarah 10 tahun. Amat laris dipasarkan di Amerika,Eropah,Australia,Asdia...lebih kurang 33 buah negara dan berjuta-juta orang menikmatiu keberkesanan dan manfaat daripada nya.
Bahan Produk; Mengandungi 23 jenis herba yang benilai; Berri, Sekisandra, Cendawan Reishi, Akar Liquorice,Pinggol Ros China, Dandelion, Alfalfa, Pokok Markisah, Thyme, Lada Benggala, Cikori, Debunga Lebah, Herri Hawthorn, Halia, Frsley, Ginseng, Siberina, Biji Saderi, Akar Astrangalus, Pipsissewa, Geman, camomile, Cascara Bark, Aloe Vera, Sarasparilla< dan Bali Mutiara China.
Rasa Produk; Merangkumi 36% daripada Buah Pir dan Anggor,amat lazat rasanya.
Keistimewaan Produk; Mengguna teknologi canggih,bahan berkhasiat buatan dari herba semulajadi. Dapat memperkuatkan 8 sistem pelalian dalam badan kita.
Fungsi Produk;
1- Mempertingkatkan Metobolisme
2- Memperkuatkan tenaga,anti tua dan mengaktifkan sel-sel badan.
3- Dapat mengitar secara dalaman(mengeluarkan toksin dan najis)
4- Mengimbangi system rembasan.
5- Memoerkuatkan system pelalian
6- Perhatikan keadaan reaksi yang memuaskan.
Apabila anda minum produk ini, terdapat sesetengah orang mungkin akan mengalami keadaan tidak dapat menyesuaikan diri. Keadaan ini adalah normal keran produk ini sedang menyesuaikan dan memperbaiki keadaan badan anda. inimungkin dialami oleh sesetengah orang.