selamat datang

Wednesday 9 March 2011

GOLONGAN YG PERLU

ORANG TUA (LELAKI DAN WANITA)
 Memberikan tenaga seperti org muda.Kedutan akan hilang dan wajah akan kembali muda semula
disamping kesihatan yang lebih baik.Tulang tidak akan rapuh & pastinya tidak akan bongkok
(osteoporosis) sampai bila-bila
IBU MENGANDUNG
Anak yang dilahirkan sihat cergas & cerdas,kulit lebih halus dan ibu akan sentiasa sihat dan bertenaga.Jika tak suka makan jamu yang pahit minumlah Jus Penawar kerana rasanye sedap.Boleh melambatkan proses menopouse hingga 55 tahun.
WANITA / GADIS DAN TERUNA
Jerawat,bintik hitam kesan jerawat/jeragat di muka akan hilang.Wajah akan bertambah jelita tanpa memerlu memakai makeup.Muka dan badan akan kelihatan lebih berseri & cantik serta bersih.
KANAK-KANAK & PELAJAR
Jus Penawar Herba dapat merangsang sel-sel otak & menstabilkan horman.Anak lebih berminat untuk belajar & faham apa yang di pejari dengan cepat.(Insyaallah cepat pandai dengan izin Allah s.w.t)
SUAMI ISTERI
Hubungan lebih mesra dan bertenaga...Memperbaiki masalah tenaga batin dan peluang untuk mendapat cahaya mata cerah bagi mereka yang telah sekian lama menunggu untuk mengandung.
PESAKIT
Tidak kira berapa lama ianya di hidapi,samada kronik atau tidak,Insyaallah swt akan sembuh walaupun doktor mengesahkan penyakit anda tidak boleh di ubati.
AHLI SUKAN & PEKERJA BERAT
Tenaga bertambah kuat dan bersemangat terutama yang berkerja shif. Di olimpik ramai ahli sukan yang berjaya mengamalkan Jus Penawar Herba.Bebas dari steriod dan bahan kimia ataupun dadah.

PENIAGA / USAHAWAN
CEPAT!!!!!Rebutlah peluang untuk mendapatkan pendapatan yang lumayan.Tawaran untuk menjadi STOKIS & EJEN dengan RM 1,000/. hingga RM100,000/. sebulan atau lebih jika usaha lebih.