selamat datang

Wednesday 9 March 2011

INTRA

 Setiap apa pun yg kita ambil mesti ada keyakinan kalau tidak kita tidak akan dpt hasilnya.Sekiranya penyakit kita sudah lama dihidapi tidak cukup dgn hanya sebotol jus INTRA, akan menampakkan hasilnya.Kita mesti terus mengambilnya sehingga 3 atau 4 botol ,baru lah kita akan mendapat keputusannya.Jus INTRA merupakan makanan tambahan berupa jus yg di hasilkan dari saripati 23 jenis herba.Ia amat berkhasiat.23 jenis herba ini sudah cukup utk tubuh badan kita..
    Jus INTRA ini berbeza dgn jenama lain kerana jus ini berfungsi membina dan mengimbangkan 8 sistem dalam badan.Sistem2 tersebut ialah jantung,hati,paru2,buah pinggang,perut,pankreas,usus dan uter.Tiada jenama lain yg berfungsi sepertinya.Ia tiada bahan pengawet,bahan kimia dan dadah.Sesiapa saja boleh meminumnya samada warga emas,ibu mengandung,kanak2 dan bayi.Rasanya yg sedap dari 36% jus anggur dan pear.Tiada pantang, hanya 2 x sehari atau lebih bergantung kpd penyakit. Hanya lebihkan minum air supaya ia mudah mendapatkan hasilnya.
 Bagi pengidap kencing manis,jantung,gout,asma,resdung,kanser dan bermacam jenis penyakit eloklah mencubanya, demi kesihatan anda.Tak rugi kalau anda mencuba ,ia memberi hasil yg baik. Setelah anda meminumnya baru lah anda tahu khasiatnya.Insyaallah ia akan menyembuhkanya. Kita berusaha tapi Tuhan yang menentukannya.Cubalah....