selamat datang

Sunday 15 May 2011

APA KATA MEREKA

GMD Hoong Seng Chai,Bukit Mertajam,Penang
Krim ini sangat bagus dan menjadikan kulit saya lebih sihat dan halus.Pertamakali saya menyapunya sudah dapat rasakan yang segala kotoran telah keluar.Jerawat juga pada mulanya keluar dengan banyak dan beransur hilang dalam masa 2 bulan.Kini kulit saya lebih tegang dan parut jerawat saya selama ini juga telah hilang dan hanya parut-parut kecil masih kelihatan.

NMD Muhammad Ishak Alang Abd.Syukur Sg.Petani,Kedah
Oleh kerana kerjaya saya sebagai guru yang kadang kala memerlukan saya berjemur di bawah matahari,saya telah mencuba memakai krim Intra Infusion sebagai krim pelindung matahari (sun Block). Ternyata ianya berkesan dan kesan terbakar akibat cahaya matahari juga semankin hilang dan kulit saya menjadi lebih sekata.Kulit juga menjadi semakin tegang dan licin.

Noorsajida bt Shaari,Klang,Selangor
Saya sudah menggunakan krim nin selama 3 bulan.Sepanjang tempoh penggunaan,saya dapati parut jerawat saya semakin berkurangan.Saya menggosok krim ini pada bahagian muka dan tidak sangka air resdung telah keluar dan kini resdung saya semakin pulih.Saya turut menyapu krim ini pada sendi-sendi yang sakit dengan mengurutnya dan syukur sakit sendi juga berkurangan