selamat datang

Monday 16 May 2011

MAKLUMAT


...KEBAIKAN YANG DIPEROLEHI, INSYAALLAH. KITA BERUSAHA, ALLAH YANG MENYEMBUHKANNYA.

Jika anda mempunyai masalah kesihatan dan sudah makan pelbagai jenis ubat tetapi tahap kesihatan anda masih lagi di tahap yang sama, cubalah minum JUS PENAWAR HERBA ini. Anda akan pasti akan kagum dengan kesannya. Ia adalah minuman berkhasiat, sedap dan menyegarkan, sesuai bagi semua jenis orang (tidak mengira usia, termasuklah ibu yang mengandung dan bayi baru lahir) dan amat berkesan jika diambil berterusan. Orang yang sihat juga perlukannya agar ia terus sihat.
Asal kejadian manusia adalah daripada 4 unsur : tanah, api , air dan udara. Hanya unsur-unsur yang serupalah yang sesuai dengan fitrah manusia iaitu tumbuh-tumbuhan. JUS PENAWAR HERBA ini mengandungi 23 jenis herba yang terpilih dari serata dunia, dari pati bermutu tinggi dan dipekatkan 20 kali ganda yang dihasilkan semula melalui kaedah termoden. Sebab itulah sesiapa yang minum adunan JUS PENAWAR HERBA ini kesihatannya dapat dipertingkatkan dari masa ke semasa. Kesannya boleh dilihat dalam masa yang singkat.
Selagi anda masih bernyawa anda tidak dapat lari daripada menghadapi perkara-perkara berikut:·
Makanan berproses, pengawet, perasa dan pewarna tiruan·
Pencemaran udara, makanan dan minuma· Kuman, virus, bakteria, kulat, habuk, jerebu dan sebagainya·
Hormon dan antibiotik pada haiwan ternakan· Dadah, pil perancang, panadol dan sebagainya· Sisa racun serangga pada sayuran dan buah-buahan· Tekanan emosi, murung dan sebagainya· Kurang bersenam· Radiaso x-ray, rawatan kemo untuk kanser. Atas sebab-sebab di atas, anda akan mudah mendapat penyakit-penyakit seperti yang dinyatakan.